Shipping policy
משלוחים
זמן האספקה 14 ימי עסקים מרגע המשלוח
אנו עושים את המירב על מנת לעמוד בזמני האספקה, אך ייתכנו חריגות בשל עומסים ולאור המצב הביטחוני.
משלוחים יסופקו תוך 14 ימי עסקים עד במרבית האזורים ייתכנו עיכובים במשלוחים ליישובים אשר לא ניתן להגיע אליהם עקב המצב הבטחוני
מרגע ההזמנה, זמן השילוח העומד לחברה הינו 5 ימי עסקים.
בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.
המועד המאוחר ביותר לאספקת המוצר/ים הוא לכל היותר 21 ימי עסקים ממועד שליחת המוצר במקרה כזה ועברו יותר ימים מהרשומים בתקנון יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות
בהזמנה של יותר ממוצר אחד, ייתכן והמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות.
אספקה
לאחר סיום ביצוע ההזמנה, יישלחו המוצרים עד לפתח הבית ו/או נקודת החלוקה הקרובה ביותר
צוות האתר יפעל לשם אספקה מהירה ככל שניתן של המוצר שנרכש, בהתאם לתנאים המפורטים בעמוד משלוחים באתר ולאפשרות אותה בחר המזמין. מובהר ומוסכם בזאת כי לעסק אין שליטה על מועדי האספקה המדויקים של שירות המשלוחים ואין לו כל אחריות על כך.
במידה והחבילה לא נמסרה תוך 60 יום ממועד ההזמנה החברה תספק החזר מלא עבור ההזמנה שבוצעה (במידה ומדובר בעיכוב מצד החברה או חברת המשלוחים)
בכל מקרה של עיכוב באספקת המוצר מחויב הרוכש להודיע באופן מיידי על העיכוב על מנת לתת אפשרות לעסק לנסות לפתור את הבעיה מוקדם וביעילות ככל שניתן.
הנהלת האתר אינה מתחייבת לספק מוצר בפחות מהזמן הרשום בתקנון זה 14 ימי עסקים ייתכנו עיכובים נוספים עד 7 ימי עסקים שהם לא בשליטה שלנו.
ימי עסקים - ימים רגילים, לא כולל ימי שישי, שבת, יום עם ערב חג, וימי חגים
הערות ותוספות:
יום ההזמנה אינו נחשב כיום משלוח
הזמנות שמתבצעות עד השעה 21:00 בערב האישור על ההזמנה יועבר ליום אחרי
משלוחים לחנות או נקודת איסוף מתופעלים בהודעות SMS על כן, יש להקפיד לציין בהזמנה מספר טלפון נייד ותקין כאשר המשלוח יגיע לנקודת איסוף או חנות ישלח SMS עם הודעה לאיסוף המשלוח מרגע קבלת ה- SMS ההזמנה תמתין לכם בחנות 7 ימי עסקים, לאחר מכן תוחזר למחסני החברה לא יבוצע זיכוי על ההזמנה, והלקוח יחוייב עבור שליחת הפריט מחדש
על הלקוח לאסוף את החבילה תוך 7 יום מיום קבלת הודעת האיסוף או לפי מה שכתוב בהודעה שמקבלים במקרה של הזמנה שתוחזר אלינו הלקוח יחוייב בדמי משלוח וטיפול נוסיפם ולא ניתן לקבל זיכוי או ביטול עסקה במקרה זה.
חלק מההזמנות נשלחות מהמחסנים או מהשותפים שלנו בחו''ל.
במידה ויש טעות או עיכוב מצד הלקוח החברה לא תהיה אחראית למסירת החבילה ולא יהיה דרישה להחזר כספי.
לא יהיו החזרים כספיים או ביטולים לפני המועד 60 יום הרשום בתקנון זה
במקרים של עומס בנקודה /חנות / נקודה לא פעילה : החבילה תועבר לנקודה הקרובה ביותר.