Refund policy
מדיניות החזרות מוצרים
-
אם קיבלת מוצר פגום(מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו)
ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. בחלק מהמקרים נפתור לך את הבעיה, גם ללא הצורך בהחזרת המוצר. על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה.
- אם סיבת הביטול היא ללא פגם
יגבו דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם כמו כן בעסקאות בכרטיס האשראי חלה עמלת ביטול נוספת מצד חברת האשראי.
ההחזרה מתאפשרת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב, דרך סניף של דואר ישראל.
ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה ותרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה למחסני הספק בסין או ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ או במייל(חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).
בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו(מובהר כי חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב לשימוש)
החזרת המוצר באריזתו המקורית, מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקתנו)
על אחריות מבצע ההזמנה להודיע מיידית, לכל היותר עד 3 ימי עסקים, על קבלת מוצר פגום/מוצר שאינו תואם להזמנה.
החזרות ו/או החלפות של המוצרים עקב שגיאות בפרטים טכניים ו/או שינוי במידה, ובכל מקרה של החלפה של מוצר יושת תשלום נוסף מצד הלקוח/המזמין עבור שירותי השילוח וההובלה, בהתאם לתעריפי המשלוחים המעודכנים באתר.
למרות האמור לעיל, מוצרים לגביהם יצוין באתר שאינם ניתנים להחזרה, לא תתאפשר החזרה כאמור מוצרים אלה כוללים, למשל, מוצרים בהתאמה אישית ומוצרים במשלוחים מיוחדים.
מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (לדוגמא שני מוצרים במחיר כולל מיוחד) ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי, לפי העניין, יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה.
בכל מקרה בו יש אי התאמה בין מדיניות האתר לחוק הגנת הצרכן, יגברו הוראות החוק על מדיניות האתר.
בעסקה בכרטיס אשראי(להבדיל מעסקת "פייפאל") – בנוסף לדמי הביטול הקבועים בחוק, תגבה 'עמלת ביטול עסקה' נוספת אשר נגבת מחברת האשראי 'ישראכארט'.
מדיניות ביטול הזמנת מוצר
חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם, ובעלות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.
הגנה על קנייתכם ממועד ההזמנה ועד שליחת המוצר:
במידה ונשלחה בקשה לביטול הזמנה, והמוצר טרם נשלח, החברה תבצע זיכוי כספי הכולל דמי ביטול עסקה.
במידה והמוצר כבר נשלח, יצטרך לחכות הלקוח עד להגעת המוצר, ולהחזירו בהתאם למדיניות החזרת מוצרים.
פעמים רבות המוצר נשלח, אך מספר מעקבו טרם עודכן במערכת.
על כן, אין לקחת את העובדה שטרם עודכן מספר מעקב כראייה שהמוצר טרם נשלח
לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות בצ’אט / במייל: info@rsport.co.il / בוואטסאפ 052-5889842