שאלות נפוצות
כיצד נוכל לעזור לך?
הזמנות ומשלוחים
זמן האספקה 14-7 ימי עסקים מרגע המשלוח (הערכה ולא התחייבות)
משלוח חינם
לאחר סיום ביצוע ההזמנה, יישלחו המוצרים עד לפתח הבית ו/או נקודת החלוקה הקרובה ביותר
במידה והשליח עשה את דרכו אליכם ולא הייתם בבית, השליח ינסה ליצור אתכם קשר שוב או להציע להשאיר את החבילה במקום מוסכם לבחירתכם.
החזרות
ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר עד 14 ימים מזמן הרכישה.
למדיניות ההחזרות / החלפות לחץ כאן
לביצוע החזרה יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון, בדף צור קשר או צ'אט באתר
מדיניות ההחזרה שלנו תקפה ל 14 ימים מרגע ביצוע הרכישה , במידה ועברו יותר מ 14 ימים מרגע הרכישה או קבלת הפריט לא תינתן האפשרות לזיכוי או החזר.כדי שתהיה זכאי להחזרה, הפריט שנרכש חייב להיות ללא כל סימני שימוש, באריזתו המקורית והתווית צמודה אליו.למרות האמור לעיל, מוצרים לגביהם יצוין באתר שאינם ניתנים להחזרה, לא תתאפשר החזרה כאמור. מוצרים אלה כוללים, למשל, מוצרים בהתאמה אישית ומוצרים במשלוחים מיוחדים.לא ניתן להחזיר, להחליף, או לבטל הזמנה של מוצרים בהתאמה אישית (הדפסה) לא ניתן להחזיר,להחליף,לבטל הזמנה של נעלי כדורגל או כפפות שוער.תקנון החזרות והחלפות לחץ כאן
ניתן להחזיר את ההזמנה בדואר, בשקית המשלוח שקיבלתם באמצעות סגירה חוזרת של השקית
הזיכוי יתקבל לאמצעי התשלום בתוך 14 ימי עסקים.
במקרה כזה נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון, בדף צור קשר או בצ'אט באתר.
כן. סכום הזיכוי יהיה הסכום בו רכשתם את המוצר
לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כסט אלא את הסט במלואו.
לא ניתן להחזיר, להחליף, או לבטל הזמנה של מוצרים בהתאמה אישית (הדפסה)
בהוראת משרד הבריאות לא ניתן להחזיר מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי ים אלא אם הם עדיין באריזתם המקורית.
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון, בדף צור קשר או בצ'אט באתר.
הזיכוי יתקבל בתוך 14 ימי עסקים לאמצעי התשלום עימו שילמת על ההזמנה.
ניתן להחזיר פריט באמצעות דואר ישראל בכל סניפי הדואר בארץ מומלץ ועדיף להחזיר את החבילה באמצעות דואר רשום עם מספר מעקב.משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל אל כתובת המייל שהוזנה במעמד ההזמנה על זיכוי אמצעי התשלום שלכם או המשך טיפול להחלפת הפריט.
אנו נבצע חילוף של פריט במידה והוא פגום והוחזר לחנות בזמן סביר לאחר ביצוע הרכישה ,תחת אחריות יצרן.
שאלות כלליות
כן ,מתוך השאיפה לספק ללקוחותינו את הביטחון המקסימלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL וברמת התקן הגבוהה והמחמירה ביותר - PCI DSS האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר
ניתן לבצע רכישה באתר כאורח או כלקוח רשום. מומלץ להתחבר לאתר על מנת לשמור את הפרטים שלכם לרכישה הבאה.
תוכל ליצור איתנו קשר דרך עמוד צור קשר באתר בטלפון מספר - 0778044975
אימייל - info@rsport.co.il
או בהודעה בווטסאפ -0525889842
כיום קיימות בשוק לרוב חולצות הכדורגל שתי גרסאות - גירסת אוהד וגירסת משחק.ישנם מספר הבדלים בין החולצות כגון: מידה, גיזרה, הדפסים, תפירות, סוג הבד ולפעמיים גם העיצוב. ניתן להתרשם באתרינו בהבדל בין החולצות וכמובן לשאול אותנו דרך אחת הדרכים ליצירת קשר.בפשטות, חולצת המשחק היא החולצה איתה השחקנים משחקים בזמן שגירסת האוהד היא הגירסה שמותאמת לאוהדים.לרוב (אך לא בכל המקרים) ההבדלים העיקריים הם שבחולצת המשחק הגיזרה היא צרה והסמלים מודבקים בזמן שבחולצת האוהד הגיזרה רגילה והסמלים תפורים.
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה והמטרה שלנו היא תמיד מקבלת מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, והפנויים פנויים בפתוח מוצר שקיבלתם, אנו פונים לשירות שלנו בצ'אט או במייל לכתובת: support@rsport.co.il צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר
שימו לב כי איננו יכולים לפצות על מוצרים שנפגעו מסיבות אחרות שאיננם פגם אשר נקבע ככזה על ידי R-SPORT, כולל נזק מרשלנות, שימוש לרעה, שימוש שלא למטרות להן נועד המוצר, טיפול במוצר שלא לפי הוראות הטיפול המתאימות ובלאי טבעי. אחריות רספורט בהקשר זה לא תחול על מוצר אשר נקנה מכל מקום אחר שאינו האתר
אתם רשאים לבטל את עסקת רכישת המוצרים שבוצעה באתר, בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצרים שרכשתם, או בתוך 14 ימים ממועד קבלת מסמך המכיל את הפרטים בקשר עם העסקה, לפי המאוחר מבניהם, בכפוף להוראות הדין, לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") ("ביטול עסקת רכישת המוצריםביטול תוכלו לבצע בשליחת טופס ביטול עסקה כאן בעזרת שירות הלקוחות שלנו.מדיניות ביטול עסקה לחץ כאן
ניתן לבדוק זאת בקלות על ידי שימוש שלנו באתר.בנוסף לכך תוכלו ליצור איתנו קשר במייל או בוואטסאפ במידה ותרצו להתייעץ לגבי המידה .במידה ואתם מתלבטים בין 2 מידות, עדיף לבחור את המידה הגדולה יותר.
אנו משתמשים בטבלת מידות כפורמט הגודל העיקרי שלנו (זה עשוי להשתנות מעט בהתאם למותג ולדגם הנעל).בחולצות כדורגל שימו לב שגרסת שחקן היא יותר צמודה לגוף ויותר קטנהבעת הזמנת הנעלה, תהיה לך אפשרות לבחור בין מידות אירופה,- שימו לב, כאשר תקבלו בדוא"ל אישור ההזמנה, זה יראה אתגודל השוואתי האיחוד האירופי.יש לנו גם טבלאות השוואת מידות באתר עבור מספר מוצרים, אנא בדוק כאן לקבלת מידע על מדריך מידות. אם אתה צריך עוד עצות, אנא צור קשרצוות שירות לקוחות בכתובת support@rsport.co.il.
תשלום באתר
אצלנו באתר תוכלו לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי באמצעות חשבון PayPal, Visa, Mastercard, ישראכרט, Apple pay, Google pay,Bit
האתר אינו שומר את אמצעי התשלום של הלקוח בשרתים. ההסדרים מבוצעים על ידי חברת Payplus. מידע רגיש אינו נשמר באתר.
פרטי התשלום אינם נשמרים באתר אלא נסלקים באמצעות מערכת Payplus.צד ג' שהיא חברה ותיקה ומובילה בתחום.
שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצעים מחוץ לאתר בסביבה מאובטחת התואמת את התקן העולמי PCI DSS Level 1
3D Secure (3DS) מחייב את הלקוחות לבצע שלב אימות נוסף עם מנפיק הכרטיס בעת התשלום. ייתכן שלקוחות יתבקשו לנווט לדף אימות באתר הבנק שלהם, שם הם מזינים סיסמה הקשורה לכרטיס או קוד שנשלח לטלפון שלהם. תהליך זה מוכר ללקוחות דרך שמות המותג של רשתות הכרטיסים, כגון Visa Secure ו-MasterCard Identity Check.
אם התבקשתם לספק מידע נוסף לאחר שקיבלתם את ההודעה הזו, עליכם לפעול לפי ההוראות במסך. אם לא התבקשתם לספק מידע נוסף, נסו לפעול לפי השלבים הבאים:
- בוחרים אמצעי תשלום אחר.יש לנו אפשרויות לתשלום באמצעות כרטיס אשראי / paypal / bit
- מוודאים שהכתובת לחיוב המשויכת לאמצעי התשלום (כגון כרטיס אשראי) זהה לכתובת הרשומה בהגדרות
- ניתן לדבר איתנו ולחייב את הכרטיס אשראי דרך שיחת טלפון
הערה: השלבים האלה רלוונטיים גם אם מופיעה הודעת השגיאה "התשלום לא עבר. יש להשתמש באמצעי תשלום אחר או לנסות שוב מאוחר יותר."
- אפשר לנסות את הפעולות הבאות.
- צריך לוודא שהפרטים של אמצעי התשלום עדכניים
- לאחר מכן אפשר לנסות לבצע את הרכישה שוב.
- לוודא שיש מספיק כסף בחשבון לביצוע הרכישה.
- אם אתם עדיין נתקלים בקשיים, מומלץ לפנות אל הבנק כדי לברר אם יש בעיה בחשבון.
- מנסים לבצע שוב את הרכישה עם אמצעי תשלום אחר.
אם קיבלתם את ההודעה הזו, ייתכנו כמה סיבות לכך:
- ראינו עסקה חשודה בפרופיל התשלומים שלכם.
- אנחנו זקוקים לעוד קצת מידע כדי להגן על החשבון מפני מעשה מרמה.
הרשמה לאתר
ניתן להירשם לאתר כאן
מזינים שם פרטי ומשפחה ואת כתובת המייל. כמו כן יש להזין סיסמא אישית(בת 5-8 תווים – אנגלית/מספרים, ללא רווחים או סימנים מיוחדים אחרים).תהליך ההרשמה אינו כרוך בעלות או בהתחייבות כלשהי.
לא ניתן גם לבצע הזמנה באתר כאורח
מיד עם ההרשמה לאתר נוצר לכל לקוח דף לקוח אישי בשם "החשבון שלי".בדף זה אפשר לבדוק מה מצב ההזמנות שלך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את סל הקניות. ניתן לגשת לעמוד החשבון שלי כאן
תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה.
יש להתחיל להכניס הפריטים לסל הקניות. בסיום יש לגשת לצ'קאווט לסיום הזמנה, בחירת אופן המשלוח ותשלום. במידה ויש לכם קוד קופון יש להזינו בשדה "כרטיס מתנה או קוד קופון" בעגלת הקניות.
לאחר ביצוע הזמנה, יתבצע אימות פרטי כרטיס האשראי שהוזנו ע"י המשתמש באמצעות חברת הסליקה. ההזמנה תשתכלל לכדי רכישה בפועל רק לאחר שהחברה תקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנהלי העבודה הקיימים בינה לבין המפעילה. אישור על ביצוע ההזמנה יישלח בכתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה על ידי המשתמש.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה החברה זכאית לבטל את ההזמנה
למען הסר ספק, אישור פעולת הרכישה באתר כפופה להימצאות המוצר במלאי החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו וקיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד לביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחוייבת המכירת המוצר, ולמבצע ההזמנה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למבצע ההזמנה ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב למבצע ההזמנה כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יובהר, כי יתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסויים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו- במצבים אלה תבוטל העסקה והרוכש מוותר בזאת על כל טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידו.