תשלום מאובטח
העדיפות הגבוהה ביותר שלנו היא הגנה על פרטי לקוחות פרטיים לאורך כל חווית הקנייה. אנו משתמשים ב-3D Secure (3DS) להגנה נוספת על הונאה כדי לשמור על בטיחות פרטי הכרטיס שלך.
3D Secure (3DS) מחייב את הלקוחות לבצע שלב אימות נוסף עם מנפיק הכרטיס בעת התשלום. ייתכן שלקוחות יתבקשו לנווט לדף אימות באתר הבנק שלהם, שם הם מזינים סיסמה הקשורה לכרטיס או קוד שנשלח לטלפון שלהם. תהליך זה מוכר ללקוחות דרך שמות המותג של רשתות הכרטיסים, כגון Visa Secure ו-MasterCard Identity Check.
כמו כן אתר R-SPORT דואג לעדכן ולשכלל כל הזמן את מערכות האבטחה והגנת המידע בהתאם לתקני האבטחה המחמירים.
אתר R-SPORT פועל ע”פ נוהלי משרד המשפטים לניהול מאגר מידע רשום ומתחייב לא לעשות שימוש מסחרי או אחר בפרטיך האישיים ולא להעבירם לשום גורם מעבר למבצעי המכירות באתר זה.
החברה מקפידה בפרסום על מידע אמין ומעניקה ללקוחותיה שירות ברמה גבוהה תוך הקפדה על עמידה בתנאי האספקה.
החברה מקפידה על זכויות הרוכשים באתר, ומעמידה מחלקת שירות לקוחות על מנת לסייע לך במקרה והאחריות המוגדרים בבירור באתר במידת הצורך.
לידיעתך:
אם למרות כל הצעדים המתקדמים שפורטו לעיל יתרחש שימוש לרעה בכרטיס האשראי, חייבת חברת
כרטיס האשראי להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה תוך 30 יום על פי חוק במדינת ישראל.
אפשרויות תשלום
לאחר שתבחר בקופה, תועבר לדף התשלום המאובטח שלנו, שבו תוכל לשלם באמצעות
PayPal, Visa, Mastercard, ישראכרט, Apple pay, Google pay
עבור תשלומים המבוצעים באמצעות כרטיס אשראי וכרטיס חיוב, נעשה שימוש ברכישת 3D Secure מעל סכום של 200 ש"ח.
האתר אינו שומר את אמצעי התשלום של הלקוח בשרתים. ההסדרים מבוצעים על ידי חברת Payplus. מידע רגיש אינו נשמר באתר.
פרטי התשלום אינם נשמרים באתר אלא נסלקים באמצעות מערכת Payplus.צד ג' שהיא חברה ותיקה ומובילה בתחום.
שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצעים מחוץ לאתר בסביבה מאובטחת התואמת את התקן העולמי PCI DSS Level 1
אם אינך רוצה לשלם דרך Payplus., אתה יכול לשלם דרך paypal ללא צורך בהרשמה תשלומים בטוחים וקלים
בעיות בתשלום
"לא ניתן להשלים את העסקה"
אם התבקשתם לספק מידע נוסף לאחר שקיבלתם את ההודעה הזו, עליכם לפעול לפי ההוראות במסך. אם לא התבקשתם לספק מידע נוסף, נסו לפעול לפי השלבים הבאים:
- בוחרים אמצעי תשלום אחר.יש לנו אפשרויות לתשלום באמצעות כרטיס אשראי / paypal / bit
- מוודאים שהכתובת לחיוב המשויכת לאמצעי התשלום (כגון כרטיס אשראי) זהה לכתובת הרשומה בהגדרות
- ניתן לדבר איתנו ולחייב את הכרטיס אשראי דרך שיחת טלפון
"לא ניתן להשלים את העסקה. יש להשתמש באמצעי תשלום אחר."
הערה: השלבים האלה רלוונטיים גם אם מופיעה הודעת השגיאה "התשלום לא עבר. יש להשתמש באמצעי תשלום אחר או לנסות שוב מאוחר יותר."
אפשר לנסות את הפעולות הבאות.
- צריך לוודא שהפרטים של אמצעי התשלום עדכניים
- לאחר מכן אפשר לנסות לבצע את הרכישה שוב.
- לוודא שיש מספיק כסף בחשבון לביצוע הרכישה.
- אם אתם עדיין נתקלים בקשיים, מומלץ לפנות אל הבנק כדי לברר אם יש בעיה בחשבון.
- מנסים לבצע שוב את הרכישה עם אמצעי תשלום אחר.
התשלום נדחה עקב בעיה בחשבון"
אם קיבלתם את ההודעה הזו, ייתכנו כמה סיבות לכך:
- ראינו עסקה חשודה בפרופיל התשלומים שלכם.
- אנחנו זקוקים לעוד קצת מידע כדי להגן על החשבון מפני מעשה מרמה.
הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו היא באמצעות כתובת הדוא"ל הישירה שלנו: customerservices@rsport.co.il
אנו נגיב לפנייתך תוך 24 שעות
אתם יכולים לפנות אלינו בוואטסאפ בשעות הפעילות לכל שאלה במספר: 0525889842 או ללחוץ על הכפתור של הוואטסאפ בצד הימני של המסך
במידה ונתקלתם בחוסר זמינות בשעות אלו, אנו מבקשים מכם לפנות אלינו באמצעות
אימייל.
צוות שירות הלקוחות פועל 7 ימים בשבוע (לא כולל חגים ציבוריים)
ניתן למצוא תשובות לשאלות הנפוצות או לכנס כאן לדף מידע ועזרה באתר