הרשמה לאתר
כל משתמש רשאי להשתתף בהליכי מכירות באתר על מנת לבצע רכישות, בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
המשתמש הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות .במידה ואין המשתמש בגיר (בן 18 ומעלה) או אינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושו באתר כאילו קיבל את אישור האפוטרופוס.
המשתמש הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות .במידה ואין המשתמש בגיר (בן 18 ומעלה) או אינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושו באתר כאילו קיבל את אישור האפוטרופוס.
ניתן להירשם לאתר כאן.
מזינים שם פרטי ומשפחה ואת כתובת המייל. כמו כן יש להזין סיסמא אישית
(בת 5-8 תווים – אנגלית/מספרים, ללא רווחים או סימנים מיוחדים אחרים).
תהליך ההרשמה אינו כרוך בעלות או בהתחייבות כלשהי.
מזינים שם פרטי ומשפחה ואת כתובת המייל. כמו כן יש להזין סיסמא אישית
(בת 5-8 תווים – אנגלית/מספרים, ללא רווחים או סימנים מיוחדים אחרים).
תהליך ההרשמה אינו כרוך בעלות או בהתחייבות כלשהי.
לא ניתן גם לבצע הזמנה באתר כאורח
מיד עם ההרשמה לאתר נוצר לכל לקוח דף לקוח אישי בשם "החשבון שלי".
בדף זה אפשר לבדוק מה מצב ההזמנות שלך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את סל הקניות. ניתן לגשת לעמוד החשבון שלי כאן
בדף זה אפשר לבדוק מה מצב ההזמנות שלך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את סל הקניות. ניתן לגשת לעמוד החשבון שלי כאן
תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה.
ביצוע הזמנה
יש להתחיל להכניס הפריטים לסל הקניות. בסיום יש לגשת לצ'קאווט לסיום הזמנה, בחירת אופן המשלוח ותשלום. במידה ויש לכם קוד קופון יש להזינו בשדה "כרטיס מתנה או קוד קופון" בעגלת הקניות.
לאחר ביצוע הזמנה, יתבצע אימות פרטי כרטיס האשראי שהוזנו ע"י המשתמש באמצעות חברת הסליקה. ההזמנה תשתכלל לכדי רכישה בפועל רק לאחר שהחברה תקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנהלי העבודה הקיימים בינה לבין המפעילה. אישור על ביצוע ההזמנה יישלח בכתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה על ידי המשתמש.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה החברה זכאית לבטל את ההזמנה.
למען הסר ספק, אישור פעולת הרכישה באתר כפופה להימצאות המוצר במלאי החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו וקיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד לביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחוייבת המכירת המוצר, ולמבצע ההזמנה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למבצע ההזמנה ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב למבצע ההזמנה כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יובהר, כי יתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסויים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו- במצבים אלה תבוטל העסקה והרוכש מוותר בזאת על כל טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידו.
הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו היא באמצעות כתובת הדוא"ל הישירה שלנו: support@rsport.co.il
אנו נגיב לפנייתך תוך 24 שעות
אתם יכולים לפנות אלינו בוואטסאפ בשעות הפעילות לכל שאלה במספר: 0525889842 או ללחוץ על הכפתור של הוואטסאפ בצד הימני של המסך
במידה ונתקלתם בחוסר זמינות בשעות אלו, אנו מבקשים מכם לפנות אלינו באמצעות
אימייל.
צוות שירות הלקוחות פועל 7 ימים בשבוע (לא כולל חגים ציבוריים)
ניתן למצוא תשובות לשאלות הנפוצות או לכנס כאן לדף מידע ועזרה באתר