האתר המוביל בישראל
0

החזרות והחלפות

מדיניות ההחזרה שלנו תקפה ל14 ימים מרגע ביצוע הרכישה , במידה ועברו יותר מ14 ימים מרגע הרכישה או קבלת הפריט לא תינתן האפשרות לזיכוי או החזר.

מדיניות החזר כספי נמשכת כ 48 שעות בלבד מרגע הרכישה, במידה וחלפו יותר מ48 שעות מרגע הרכישה למרבה הצער איננו יכולים להציע לך החזר כספי אלא זיכוי בלבד.

בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר, הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו.

ההחזרה בדואר מתאפרשת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב, דרך סניף של דואר ישראל.

כדי שתהיה זכאי להחזרה, הפריט שנרכש חייב להיות ללא כל סימני שימוש, באריזתו המקורית והתווית צמודה אליו.

להשלמת החזרה על רכישה אנו דורשים חשבונית רכישה או הוכחת רכישה מקורית.

ישנם מצבים מסוימים בהם יינתן החזר חלקי בלבד בהתאם לשיקול דעתו של צוות האתר.

עבור מוצרים אלה שיוחזרו כאמור, יינתן זיכוי כספי, בניכוי עלויות המשלוח ו5% עמלות סליקה וטיפול. אם תהיינה לעסק עלויות נוספות, כדוגמת דמי ביטול לחברת האשראי, ינוכו עלויות אלה מסכום הזיכוי אשר יעמוד לרשות הלקוח. הזיכוי יינתן לכרטיס האשראי בו בוצע התשלום על הרכישה.

עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש.

על אחריות מבצע ההזמנה להודיע מיידית, לכל היותר עד 3 ימי עסקים, על קבלת מוצר פגום/מוצר שאינו תואם להזמנה.

למרות האמור לעיל, מוצרים לגביהם יצוין באתר שאינם ניתנים להחזרה, לא תתאפשר החזרה כאמור. מוצרים אלה כוללים, למשל, מוצרים בהתאמה אישית ומוצרים במשלוחים מיוחדים.

לא ניתן להחזיר, להחליף, או לבטל הזמנה של מוצרים בהתאמה אישית (הדפסה) 

לא ניתן להחזיר,להחליף,לבטל הזמנה של נעלי כדורגל או כפפות שוער.

החזר כספי/ ביטול עסקה יתאפשר בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981.

החזרות ו/או החלפות של המוצרים עקב שגיאות בפרטים טכניים ו/או שינוי במידה וכו.., ובכל מקרה של החלפה של מוצר- יושת תשלום נוסף מצד הלקוח/המזמין עבור שירותי השילוח וההובלה, בהתאם לתעריפי המשלוחים המעודכנים באתר.

מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (לדוגמא שני מוצרים במחיר כולל מיוחד) – ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי, לפי העניין, יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה.

במקרה של החזרה/החלפה באופן חלקי, הזיכוי יהיה בניכוי השווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידי הלקוח, מתוך כלל הפריטים שנרכשו יחד בתנאי מכירה מיוחדים.

הלקוח יהיה אחראי על המוצרים שהוא רוצה להחזיר , האחריות היא על הלקוח.
כמו כן, הנהלת האתר / החברה אינה אחראית לכל החזרות שאבדו. אנו ממליצים על שיטת משלוח עם הוכחת מסירה או מספר מעקב. כרגע איננו מייצרים תוויות החזרה עבור החזרות , הלקוחות יהיו אחראים על משלוחי החזרה

לגבי כפפות שוער, יש לזכור כי כף היד של הכפפות עשויה מלטקס טבעי. לרכותו של חומר זה יש השפעה ישירה על עמידותו, עד כדי כך שהחלקת כף היד על הקרקע, במהלך השימוש בו, עלולה לגרום ללטקס להתפוגג. הכפפות של השוער ישמרו על האחיזה והריפוד תמיד מתחת ל-75% מהבלאי.
לא ניתן להחזיר נעלי כדורגל שנפתחו / שבוצע בהם שימוש / ניזוק בניסיון לתקן או לשנות אותו.

תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה. הצוות שלנו יעשה כמיטב יכולתו לעבד את ההחזרה שלך באופן מיידי, בדרך כלל תוך 5 ימי עבודה מיום קבלת הפריט (ראשון עד חמישי). לאחר שסיימנו את תהליך ההחזרה, תקבל מאיתנו אישור באימייל. אם מסיבה כלשהי אינך מקבל את המייל, אנו ממליצים לבדוק עם השליח כדי לוודא שהחבילה נמסרה אלינו בהצלחה.

*שימו לב שחלק מהחזרות עשויות לחוות זמני עיבוד ארוכים מהרגיל. אנו מבקשים את סבלנותך והבנתך במהלך תקופה זו. אפשר 10 - 14 ימים לעיבוד ההחזר שלך, וזה מעט ארוך יותר ממסגרת הזמן הרגילה שלנו. היה בטוח, הצוות שלנו עובד במרץ כדי להבטיח שהחזרה שלך תטופל במהירות ככל שאפשר.

חשוב לשמור את הקבלה או האישור בדואר בעת השימוש בשירות הדואר להחזרת פריט. תיעוד זה משמש כהוכחה למשלוח, כולל מספר מעקב, מתעד את תאריך המשלוח, והוא חיוני לתביעות אחריות, החזרים ופתרון מחלוקות. לסיכום, שמירת הקבלה בדואר חיונית להבטחת תהליך החזרה חלק ומתועד.

אם החבילה עדיין במעבר, אנו מציעים ליצור קשר ישירות עם השליח שלך לסיוע נוסף. לאחר שהחזרה מגיעה למתקן שלנו, אנא פנה לשירות הלקוחות שלנו בכתובת : info@rsport.co.il עם מספר ההזמנה ומספר המעקב ויפתרו עבורך כל בעיה.
בטח, נשמח לעזור! אם במקרה תקבל פריט מותאם אישית שאינך מרוצה ממנו, אנו מבינים עד כמה זה יכול להיות מתסכל. עם זאת, אנא זכור שלא ניתן להחזיר פריטים מותאמים אישית אלא אם קיימת תקלה של היצרן. אבל אל תדאג, אם אתה מאמין שיש בעיה במוצר או שנעשתה טעות במהלך תהליך ההתאמה האישית, צוות שירות הלקוחות הידידותי שלנו כאן כדי לעזור. כל שעליך לעשות הוא לשלוח מייל לכתובת info@rsport.co.il עם תמונה של הפריט והסבר קצר על הבעיה, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק לך את הפתרון הטוב ביותר האפשרי.
אם יש לך הזמנה אישית איתנו ויש בעיה, ספר לנו על כך ונראה מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור. אנחנו רוצים לוודא שאתה מרוצה מהרכישה שלך ושתהיה לך חוויה חיובית בקניות איתנו. ספר לי אם יש לך שאלות או חששות נוספים!
אנו נבצע חילוף של פריט במידה והוא פגום והוחזר לחנות בזמן סביר לאחר ביצוע הרכישה ,תחת אחריות יצרן.
לאחר שהתקבלה החזרה והמוצר נבדק ונמצא תקין , תשלח אליך הודעת דוא"ל להודיע ​​לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך גם על אישור או על דחיית ההחזר שלך.
במידה וההחזר מאושר, ההחזר שלך יעובד, וזיכוי יחול אוטומטית על כרטיס האשראי שלך או על אמצעי התשלום המקורי, תוך מספר ימים.
החזרה באמצעות שליח
כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך דרך חברת המשלוחים איתה אנו עובדים בעלות של 35 שקלים לכיוון או דרך חברה אחרת לבחירתך במידה ובחרת להשתמש בחברת המשלוחים איתה אנו עובדים, צוות האתר יעזור לך בכל אשר תצטרך לכל שאלה או עזרה ניתן ליצור קשר טלפוני למספר: 0525889842 -(אדם)
במידה ובחרתם לשלוח את הפריט דרך חברת משלוחים אחרת , עליך לשלוח את המוצר אל: מע'אר, מיקוד 2012800,ת.ד 4162, ​​ישראל, לאחר קבלת הפריט צוות החנות יעדכן אותך ויתבצע החזר כספי או זיכוי בהתאם לתנאים.
אתה תהיה אחראי לתשלום עבור עלויות המשלוח שלך להחזרת הפריט שלך.
דמי המשלוח אינם ניתנים להחזר. אם תקבל החזר.
בהתאם למקום מגוריך, הזמן שיידרש עד שהמוצר שהחלפת יגיע אליך עשוי להשתנות.
ניתן להחזיר פריט באמצעות דואר ישראל בכל סניפי הדואר בארץ מומלץ ועדיף להחזיר את החבילה באמצעות דואר רשום עם מספר מעקב.
משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל אל כתובת המייל שהוזנה במעמד ההזמנה על זיכוי אמצעי התשלום שלכם או המשך טיפול להחלפת הפריט.
 


הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו היא באמצעות כתובת הדוא"ל הישירה שלנו:
support@rsport.co.il
 

אנו נגיב לפנייתך תוך 24 שעות

אתם יכולים לפנות אלינו בוואטסאפ בשעות הפעילות לכל שאלה במספר: 0525889842 או ללחוץ על הכפתור של הוואטסאפ בצד הימני של המסך 

במידה ונתקלתם בחוסר זמינות בשעות אלו, אנו מבקשים מכם לפנות אלינו באמצעות
אימייל.

צוות שירות הלקוחות פועל 7 ימים בשבוע (לא כולל חגים ציבוריים)

ניתן למצוא תשובות לשאלות הנפוצות או לכנס כאן לדף מידע ועזרה באתר
x

#{title}

#{text}

#{price}